Projectmanagement is van essentieel belang in de bouw. Je wil je projecten kunnen bewaken en ten alle tijden grip hebben op de planning en kosten. Daar helpen wij bouwbedrijven bij.
Met de projectenmodule van AFAS kom je gelukkig een heel eind. Mis je toch nog iets? Dan staat Flinker Ontwikkeling klaar om al jouw bouwprocessen naadloos op elkaar aan te sluiten.
Het managen van bouwprojecten kan flink complex zijn. Door processen efficiënt in te richten bespaar je kostbare tijd en heb je grip op jouw projecten. Wij helpen je hier graag bij. Dit doen we metj het inrichten van de workflows, beheer van applicaties en het maken van koppelingen om zo jouw werk efficiënter, makkelijker en vooral leuker te maken.
Een van de bedrijven die hier over mee kan praten is Bouwgroep Peters. Elke week regel voor regel de uren van medewerkers in AFAS inboeken, daar waren de uitvoerders van Bouwgroep Peters wel klaar mee. Om dit proces te versnellen bouwde Flinker Ontwikkeling een gloednieuwe tool, waarmee de uitvoerders de uren eenvoudig kopiëren en in een matrix invoeren. Ook maken zij nu gebruik van de projectprognose-tool voor projectleiders.
Ben jij projectleider, projectadministrateur of controller? En moet jij maandelijks de projectprognose opmaken? Dan hebben we iets wat jouw werk een stuk makkelijker maakt!
We hebben namelijk een tool ontwikkeld waarmee je eenvoudig via InSite je projectprognose maakt, incl. standopname en reserveringen.
Om een goede projectprognose te maken heb je toegang nodig tot alle informatie die van invloed is op het verwacht resultaat van jouw project. Onze oplossing toont deze informatie precies op de plek waar je het nodig hebt; zonder extra 'kliks' en handelingen krijg je inzicht in bestedingen binnen en buiten inkoop.
Met deze tool doe je direct een standopname of reservering. Gewoon, vanuit een weergave. Op moment van invoer worden direct de cijfers doorgerekend. Zo zie je meteen welke impact een reservering of bijstelling heeft op het verwacht resultaat van jouw project. Liever een nog te verwachten kostenpost opgeven? Geen probleem; ook dat is mogelijk.
RESULTAAT
Neem contact met ons op, of bekijk op jouw laptop of PC de demo op deze pagina.
Op zoek naar een manier om makkelijk en veilig samen te werken met jouw klanten, partners en leveranciers? Dan is het klantportaal dé oplossing.
Met een klantportaal kan je zowel inzicht geven aan jouw klant, als samenwerken met partners of leveranciers. Zo kan je:
Het klantportaal is volledig gekoppeld aan AFAS, waardoor alle informatie direct in het systeem vastligt. Dat bespaart een hoop administratief werk. En werkt lekker overzichtelijk.
Ben jij uitvoerder, manager of administrateur? En moet jij dagelijks de urenregistratie doen voor jouw team? Dan hebben we iets wat jouw werk een stuk makkelijker maakt! We hebben namelijk een tool ontwikkeld warmee je in een handomdraai de uren voor je hele team inboekt. Van medewerkers en inleners tot zzp'ers.
Om een goede projectprognose te maken heb je toegang nodig tot alle informatie die van invloed is op het verwacht resultaat van jouw project. Onze oplossing toont deze informatie precies op de plek waar je het nodig hebt; zonder extra 'kliks' en handelingen krijg je inzicht in bestedingen binnen en buiten inkoop.
Met deze tool doe je direct een standopname of reservering. Gewoon, vanuit een weergave. Op moment van invoer worden direct de cijfers doorgerekend. Zo zie je meteen welke impact een reservering of bijstelling heeft op het verwacht resultaat van jouw project. Liever een nog te verwachten kostenpost opgeven? Geen probleem; ook dat is mogelijk.
De ingevulde en geaccordeerde uren komen automatisch in je
nacalculatie-overzicht. Zo zie je meteen of de uren die je geprognotiseerd hebt
overeenkomen met de daadwerkelijk gewerkte uren.
Neem contact met ons op, of bekijk op jouw laptop of PC de demo op deze pagina.
Bekijk waar & wanneer je wil de voortgang van jouw project in het Projecten Dashboard. Hier vind je in één oogopslag alle basisinformatie over je project. Ook zie je hoe je ervoor staat ten opzichte van jouw begroting, zowel in uren als bedragen.
Meer informatie nodig? In het dashboard klik je makkelijk door op bedragen. Zo kom je er direct achter hoe de bedragen tot stand komen. En wil je daarna direct iets voor je project doen? Dan ben je met één klik in het dashboard op de projectenkaart op InSite.
Dit dashboard is zowel op project-/klantniveau beschikbaar als bedrijfsbreed. Mis je nog informatie? Onze Power BI-specialisten denken én bouwen graag met je mee!
Ben jij uitvoerder? Dan begrijp je het belang van (dagelijks) bonnen uitschrijven voor de levering van werkzaamheden en materialen. Zonder bon, geen betaling. Wel zo prettig als het maken van die bonnen dan zo efficient en makkelijk mogelijk gaat. Daar hebben wij een oplossing voor!
Met onze gebruiksvriendelijke tool, geintegreerd in InSite, kan je nu eenvoudig bonnen uitschrijven op basis van een inkooporder (contract). Dat scheelt jou weer kostbare tijd en maakt je werk een stuk leuker!
Doordat de bon wordt gemaakt op basis van een inkooporder (contract) worden bekende gegevens alvast opgehaald en ingevuld. Denk aan de contactpersonen, bewakingscodes en inkooprelaties. Elk contract krijgt daarbij automatisch een volgnummer voor de bon.
In tegenstelling tot ontvangsten in AFAS waar een x aantal 'nog te leveren' wordt voorgesteld, wordt in onze tool standaard een aantal van '0' voorgesteld.
Meerwerk? Geen probleem. Meerwerk kan je ook toevoegen aan reeds afgehandelde inkooporders en wordt op de volgende bon weergegeven.
Je kan na het aanmaken van de bon op InSite direct deze bon per e-mail verzenden, inclusief de bijlagen.
Neem contact met ons op, of bekijk op jouw laptop of PC de sneakpreview op deze pagina.
Cohub helpt aannemers en leveranciers om processen te digitaliseren en bestellingen te automatiseren. Maar wat zij nog niet automatiseert is het versturen van inkoopfacturen. Door Cohu en AFAS te koppelen maak je jouw processen compleet.
Kies je voor Cohub, dan kies je voor optimale processen. Voor het maximale effect optimaliseer je ook het laatste stuk van het facturatieproces; door Cohub aan AFAS te laten koppelen.
Vraag dan naar de mogelijkheden van deze koppeling.
Met de AFAS en Cohub koppeling:
Richten workflows optimaal in, zodat de faalkosten omlaag gaan
Zorgen ervoor dat jij altijd inzicht hebt in actuele projectcijfers
Maken slimme koppelingen die je werk nog makkelijker maken
Geven je inzicht in de verzuimcijfers in je bedrijf of op de afdeling
Altijd in control, daar zorgen wij voor. Door alle processen rondom de planning, je financiën en HR optimaal in te richten in AFAS.
Lees verder
Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon maar gewoon iemand aan de telefoon die meteen even met je meekijkt.
Lees verder
Wil jij altijd inzicht in je budgetten, verzuimcijfers, inkoopprijzen, voorraden en goederen? Snappen wij, dat regelen we voor je.
Lees verder
Tijdige, volledige en de juiste financiële informatie is cruciaal om een financieel gezonde school te realiseren. Dat brengen wij fireal-time voor je in kaart
Lees verder
Met de projectenmodule van AFAS kom je gelukkig een heel eind. Mis je toch nog iets? Dan staat Flinker Ontwikkeling klaar om al jouw bouwprocessen naadloos op elkaar aan te sluiten.
Het managen van bouwprojecten kan flink complex zijn. Door processen efficiënt in te richten bespaar je kostbare tijd en heb je grip op jouw projecten. Wij helpen je hier graag bij. Dit doen we metj het inrichten van de workflows, beheer van applicaties en het maken van koppelingen om zo jouw werk efficiënter, makkelijker en vooral leuker te maken.
Een van de bedrijven die hier over mee kan praten is Bouwgroep Peters. Elke week regel voor regel de uren van medewerkers in AFAS inboeken, daar waren de uitvoerders van Bouwgroep Peters wel klaar mee. Om dit proces te versnellen bouwde Flinker Ontwikkeling een gloednieuwe tool, waarmee de uitvoerders de uren eenvoudig kopiëren en in een matrix invoeren. Ook maken zij nu gebruik van de projectprognose-tool voor projectleiders.
Onze producten
Ben jij projectleider, projectadministrateur of controller? En moet jij maandelijks de projectprognose opmaken? Dan hebben we iets wat jouw werk een stuk makkelijker maakt!
We hebben namelijk een tool ontwikkeld waarmee je eenvoudig via InSite je projectprognose maakt, incl. standopname en reserveringen.
ALLES IN ÉÉN HANDIG OVERZICHT
Om een goede projectprognose te maken heb je toegang nodig tot alle informatie die van invloed is op het verwacht resultaat van jouw project. Onze oplossing toont deze informatie precies op de plek waar je het nodig hebt; zonder extra 'kliks' en handelingen krijg je inzicht in bestedingen binnen en buiten inkoop.
GEEN DUBBEL WERK
Met deze tool doe je direct een standopname of reservering. Gewoon, vanuit een weergave. Op moment van invoer worden direct de cijfers doorgerekend. Zo zie je meteen welke impact een reservering of bijstelling heeft op het verwacht resultaat van jouw project. Liever een nog te verwachten kostenpost opgeven? Geen probleem; ook dat is mogelijk.
RESULTAAT
Zien hoe het werkt?
Neem contact met ons op, of bekijk hieronder de demo.
Op zoek naar een manier om makkelijk en veilig samen te werken met jouw klanten, partners en leveranciers? Dan is het klantportaal dé oplossing.
Met een klantportaal kan je zowel inzicht geven aan jouw klant, als samenwerken met partners of leveranciers. Zo kan je:
Het klantportaal is volledig gekoppeld aan AFAS, waardoor alle informatie direct in het systeem vastligt. Dat bespaart een hoop administratief werk. En werkt lekker overzichtelijk.
Ben jij uitvoerder, manager of administrateur? En moet jij dagelijks de urenregistratie doen voor jouw team? Dan hebben we iets wat jouw werk een stuk makkelijker maakt!
We hebben namelijk een tool ontwikkeld warmee je in een handomdraai de uren voor je hele team inboekt. Van medewerkers en inleners tot zzp'ers.
ALLES IN ÉÉN HANDIG OVERZICHT
Via Insite of Outsite boek (of wijzig) je eenvoudig de uren van je team. In een
handige weekmatrix vul je de uren in; per project óf per medewerker. Zet de
bewakingscode of projectfase erbij en klaar! Geen urenbriefjes meer, maar
gewoon één makkelijk overzicht. Ook de verlofuren van de medewerkers worden
hierin verwerkt. Zo heb je in één oogoplosag een totaalbeeld van de urenstatus
per week.
GEEN DUBBEL WERK
Om het invullen van de uren nog een stukje makkelijker te maken hebben we het
mogelijk gemaakt om de uren van de voorgaande week over te nemen naar de
nieuwe week. Je werkt immers vaak voor een langere periode met dezelfde
medewerkers.
DIRECT IN HET NACALCULATIE-OVERZICHT
De ingevulde en geaccordeerde uren komen automatisch in je
nacalculatie-overzicht. Zo zie je meteen of de uren die je geprognotiseerd hebt
overeenkomen met de daadwerkelijk gewerkte uren.
RESULTAAT
Zien hoe het werkt?
Neem contact met ons op, of bekijk hieronder de demo.
Bekijk waar & wanneer je wil de voortgang van jouw project in het Projecten Dashboard. Hier vind je in één oogopslag alle basisinformatie over je project. Ook zie je hoe je ervoor staat ten opzichte van jouw begroting, zowel in uren als bedragen.
Meer informatie nodig? In het dashboard klik je makkelijk door op bedragen. Zo kom je er direct achter hoe de bedragen tot stand komen. En wil je daarna direct iets voor je project doen? Dan ben je met één klik in het dashboard op de projectenkaart op InSite.
Dit dashboard is zowel op project-/klantniveau beschikbaar als bedrijfsbreed. Mis je nog informatie? Onze Power BI-specialisten denken én bouwen graag met je mee!
Onderaannemersbonnen / Prestatiebonnen / Termijnstaten / Werkbonnen
Ben jij uitvoerder? Dan begrijp je het belang van (dagelijks) bonnen uitschrijven voor de levering van werkzaamheden en materialen. Zonder bon, geen betaling. Wel zo prettig als het maken van die bonnen dan zo efficient en makkelijk mogelijk gaat. Daar hebben wij een oplossing voor!
Met onze gebruiksvriendelijke tool, geintegreerd in InSite, kan je nu eenvoudig bonnen uitschrijven op basis van een inkooporder (contract). Dat scheelt jou weer kostbare tijd en maakt je werk een stuk leuker!
AUTOMATISCHE GEGEVENSAANVULLING EN VOLGNUMMER
Doordat de bon wordt gemaakt op basis van een inkooporder (contract) worden bekende gegevens alvast opgehaald en ingevuld. Denk aan de contactpersonen, bewakingscodes en inkooprelaties. Elk contract krijgt daarbij automatisch een volgnummer voor de bon.
STANDAARD '0' NOG TE LEVEREN VOORGESTELD
In tegenstelling tot ontvangsten in AFAS waar een x aantal 'nog te leveren' wordt voorgesteld, wordt in onze tool standaard een aantal van '0' voorgesteld.
Je kan na het aanmaken van de bon op InSite direct deze bon per e-mail verzenden, inclusief de bijlagen.
EENVOUDIG MEERWERK TOEVOEGEN, OOK OP AFGEHANDELDE ORDERS
Meerwerk? Geen probleem. Meerwerk kan je ook toevoegen aan reeds afgehandelde inkooporders en wordt op de volgende bon weergegeven.
RESULTAAT
Zien hoe het werkt?
Bekijk hieronder een sneak preview en neem contact met ons op voor een volledige demo!
OPTIMALE PROCESSEN IN DE BOUW
Kies je voor Cohub, dan kies je voor optimale processen. Voor het maximale effect optimaliseer je ook het laatste stuk van het facturatieproces; door Cohub aan AFAS te laten koppelen.
WIL JIJ JOUW FACTURATIE NÓG MAKKELIJKER MAKEN?
Vraag dan naar de mogelijkheden van deze koppeling.
RESULTAAT
Met de AFAS en Cohub koppeling:
kennen de ins-en-outs van AFAS én spreken jouw taal
kijken verder dan de bestaande oplossingen
verzorgen applicaties, maken koppelingen en beheren interfaces
zijn altijd gericht op het behalen van maximale besparingen
zorgen ervoor dat jij nooit meer dubbel werk hoeft te doen
Overal brengen we optimalisaties en automatisering aan, zodat jouw bedrijf optimaal functioneert. En jij bespaart op overbodige handmatige en repeterende werkzaamheden.
Lees meer over AFAS optimalisatie.
Met al je supportvragen kun je bij ons terecht. Geen keuzemenu aan de telefoon maar een AFAS-expert aan de telefoon die meteen even met je meekijkt.
Lees meer over onze beheerdiensten
Zodat jij inzicht krijgt in inkoopprijzen, levertijden, bestelmomenten en -hoeveelheden, minimale voorraden en uitgaande goederen.
Naast de integraties met de projectadministratie en boekhouding, kunnen wij AFAS ook koppelen met o.a. planningsoplossingen, webshops en productconfiguratie.