Heerlijk, Flink veel aandacht!
Elk systeem vraagt om goed beheer. Sommige organisaties kiezen voor beheer in eigen huis. Dan kan het prettig zijn om tijdens verlof of verzuim een beheerder achter de hand te hebben. Of om af en toe over beheer te kunnen sparren met een expert. En regelmatig kiezen organisaties ervoor om het beheer gedeeltelijk, tijdelijk of volledig uit te besteden. In alle situaties kan Flinker ondersteunen.
Flinker werkt met professionals die diepgaande kennis en ruime ervaring hebben met het beheren van systemen in het algemeen en met AFAS software in het bijzonder. Of we nu op locatie of op afstand werken: Altijd geldt een persoonlijke en transparante aanpak. Kortom, we werken samen alsof we collega’s zijn.
Nacalculatie
Strippenkaart à 50 uur
per jaar
Abonnement 20 uur
per maand
Abonnement 50 uur
per maand
Nog geen klant bij Flinker maar je wil wel graag dat we je verder helpen? Geen probleem! Bij Flinker kan iedereen terecht voor ondersteuning op AFAS Software.
Hoe doen we dat?
Je kunt ons bellen of mailen. In beide gevallen helpen we je verder. Hebben we je aan de lijn dan kunnen we meekijken en waarschijnlijk direct een probleem oplossen of adviseren. Als je geen bestaande Flinker klant bent dan krijg je het eerste kwartier gratis.
Daarna berekenen we de dienst in delen van 5 minuten op basis van een uurtarief.
Goede kans dat je daarna ook Flinker (klant) wilt worden. We nemen graag de mogelijkheden met je door.
Ben je klant dan leveren we standaard signalering om de status van het systeem te monitoren.
Deze beheer variant is erg handig voor bestaande Flinker klanten die veel kennis zelf in huis hebben.
Ze kunnen beheer uren van Flinker tegen een gereduceerd tarief inkopen. Wij houden keurig bij hoeveel tijd we hebben besteed en je ontvangt daar een overzicht van.
Dreigt het einde van de strippenkaart in zicht te komen dan zullen wij je daar over informeren. Een strippenkaart kent een looptijd van één jaar.
Aangezien je een klant van Flinker bent leveren we standaard signalering om de status van het systeem te monitoren.
Het Flinker beheer abonnement voorziet in een standaard dienstverlening waarbij de beheersactiviteiten tegen een gereduceerd tarief worden uitgevoerd.
Het abonnement wordt maandelijks gefactureerd op basis van 20 uur per maand.
Uren worden per kwartaal verrekend.
Het abonnement kent een looptijd van minimaal 1 jaar.
Op basis van onze kennis en ervaring bij andere projecten, informatie van ontwikkelingen in de software of handige tips zullen we je zowel pro- als reactief onder de aandacht brengen.
Meldingen kunnen worden doorgegeven zoals je dat zelf wilt. Bel of mail ons. Een melding plaatsen via de portal kan uiteraard ook. De voortgang van de meldingen is voor alle contactpersonen inzichtelijk. Wil je reageren op een melding? Reageer gewoon op de mail of bel ons even op.
Onze beheerders kunnen werkzaamheden verrichten als "meewerkgebruiker" in de klantomgeving of we kijken op afstand mee en helpen zo verder.
Ook bieden we standaard signalering om de status van het systeem te monitoren.
Het Flinker beheer abonnement voorziet in een standaard dienstverlening waarbij de beheersactiviteiten tegen een gereduceerd tarief worden uitgevoerd.
Het abonnement wordt maandelijks gefactureerd op basis van 50 uur per maand.
Uren worden per kwartaal verrekend.
Het abonnement kent een looptijd van minimaal 1 jaar.
Bij aanvang van het abonnement wordt door Flinker een intake gedaan. We bekijken en bespreken de inrichting van het systeem en leggen dit ook vast zodat de Flinker beheerders op de hoogte zijn van het systeem en de gebruikte processen.
Afspraken worden vastgelegd in een SLA en zullen jaarlijks geëvalueerd worden.
Op basis van onze kennis en ervaring bij andere projecten, informatie van ontwikkelingen in de software of handige tips zullen we je zowel pro- als reactief onder de aandacht brengen.
Meldingen kunnen worden doorgegeven zoals je dat zelf wilt. Bel of mail ons. Een melding plaatsen via de portal kan uiteraard ook. Voortgang van de meldingen kan door alle contactpersonen worden gevolgd.
Wil je reageren op een melding? Reageer gewoon op de mail of bel ons even op.
Onze beheerders kunnen werkzaamheden verrichten als "meewerkgebruiker" in de klantomgeving of we kijken op afstand mee en helpen zo verder.
Past deze vorm van dienstverlening nog niet helemaal? Vraag ons dan even naar Flinker op maat