Losse notities of documenten met verschillende versies. Allemaal niet handig als het gaat om het bijhouden van klantdocumentatie. Wist je dat je AFAS ook aan Microsoft Teams kunt koppelen? Bij het aanmaken van een nieuwe klant of een nieuw project wordt er dan automatisch een nieuw Teams-kanaal aangemaakt. Da’s pas handig!
Een kanaal aanmaken is geen handmatige actie meer.
Documentatie wordt op 1 plek verzameld, waar je ook samenwerkt met je collega’s.
De twee systemen worden met dezelfde informatie, uit 1 bron, gevoed.
Alle klantinformatie komt samen in één oplossing.
Statusupdates en actielijsten zijn altijd up-to-date.
Laat automatisch beheerders toewijzen.
Bepaal zelf wat het template van het nieuwe team bevat.
Jij ook? Dan bedenken jullie samen hoe jouw template Team eruit komt te zien.
Onze andere oplossingen
Een kanaal aanmaken is geen handmatige actie meer.
Documentatie wordt op 1 plek verzameld, waar je ook samenwerkt met je collega’s.
De twee systemen worden met dezelfde informatie, uit 1 bron, gevoed.
Alle klantinformatie komt samen in één oplossing.
Statusupdates en actielijsten zijn altijd up-to-date.
Laat automatisch beheerders toewijzen.
Bepaal zelf wat het template van het nieuwe team bevat.
Jij ook? Dan bedenken jullie samen hoe jouw template Team eruit komt te zien.
Onze andere oplossingen